piątek, 5 kwietnia 2013

Stillhet ............................................ cisza.............

Dzisiaj nie bedzie zadnych zdjec , bedzie bardzo szybko - wnuczki wrocily dzisiaj do Polski . Nie slychac zadnego smiechu, biegania po schodach . Cisza ....................... az uszy bola . Teraz musze czekac na nie kolejne dwa i pol miesiaca .


I dag det vil være ingen bilder, vil det svært raskt - i dag barnebarna tilbake til polsk. Huset er tomt, jeg ikke høre latter, ingen kjører opp trappen. Stillhet  .......
Nå må jeg vente på søte prinsesser  hele  to og  halv måned.

10 komentarzy:

  1. Kochana jak chcesz podrzuce Ci moje ananaski:)Zapewniam,ze bedzie glosno:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to dawaj , chocby na chwilke :-D . Ale wiesz, to nie jest tesknota za dziecmi , to jest tesknota za ,, tymi ,, dziecmi . Juz odliczam dni ....

      Usuń
    2. Wiem jak to jest z ta cisza.Jak mam gosci z Polski to nie na dzien ani dwa ale na jakis czas.Czasami ma sie ich dosc bo chata z gumy nie jest ale jak juz sobie wszyscy pojada to czlek sam nie wie co z soba poczac.Tak to juz jest,ze zycie toczy sie od swiat do wakacji.Pozdrawiam cieplutko.Ponoc upaly maja nas nawiedzic:)

      Usuń
  2. Rozumiem Cie. Tez czesto odliczam dni, teskno jest i zawsze po powrocie potrzeba kilka dni , zeby wrocic do rzeczywistosci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie , to nie jest jak powrot z wakacji , czy pozegnanie znajomych . To jakby wyrwano ci czastke ciebie i .... . No coz, przeciez sama skazalam sie na taki los i glosno mowie , ze jestem strasznie szczesliwa . No wlasnie .... Ale to nic, bo spogladam na twarzyczki naszych podobizn i od razu sie usmiecham. Wiesz, napisze o nich odrebny post. Jeszcze raz wielkie dzieki i pozdrawiam

      Usuń
  3. Ja wiem , co to CISZA trwająca 2 lata non stop!
    Nie wiem, jak to przeżyłam, ale udało się!
    Rozumiem i WSPÓŁCZUJĘ!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marto, ciesze sie, ze masz wnuka teraz obok siebie . Sciskam mocno

      Usuń
  4. " Żeby była taka radość, o której można powiedzieć,że nie minie '. ...Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cisza początkowo pewnie bardzo ciężka do zniesienia, ale wiesz, ja jestem pod wrażeniem częstotliwości Waszych spotkań! 2,5 miesiąca wprawdzie dłuży się pewnie bardzo, ale to tylko 2,5 miesiąca. Szybko minie, zajmiesz się pewnie czymś fascynującym i z Twoich rąk wyjdzie kilka pięknych rzeczy. A my będziemy mogli je tu podziwiać :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cisza po norwesku brzmi dla mnie jak sztylet. Po wyjeździe ukochanych Wnuczek może ranić równie mocno jak on...

    OdpowiedzUsuń